Понедельник, 20.11.2017, 15:00
Приветствую Вас Гость | RSS

Одни живут - чтобы играть.
Мы играем - чтобы понять, как выживали другие.


Главная | Форум | Регистрация | Вход
 
Навигация
Wargames
Global strategy
Форма входа
Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0
Новое на форуме
  • Вопросы и ответы по WitE (1431)
  • Песочница 2 (165)
  • Обсуждение самой игры WitE, и все, что с ней связано (174)
  • Harpoon 3 scenarios for the PlayersDB (44)
  • Перевод WITE на русский язык (75)
  • Заявки и поиск оппонента для игры в WitE (99)
  • "БЕЛАЯ ЛИРА" (263)
  • Обсуждение игры War in the West (19)
  • Официальные Бета-патчи (229)
  • Заявки и поиск оппонента для игры в WitW (5)
  • Поиск
    Новые комментарии
    в верху под названием написано скачать с сервера

    Не согласен.

    C Днём Победы!
    Ролик у варгеев не очень, гайдзинчеги лучше сделали.



    Новые статьи
    [26.06.2014]
    AAR "Возрождение Пурпурного Феникса". Глава 4 (0)
    [11.06.2014]
    AAR "Возрождение Пурпурного Феникса". Глава 3 (0)
    [09.06.2014]
    AAR "Возрождение Пурпурного Феникса". Глава 2 (0)
    [06.06.2014]
    AAR "Возрождение Пурпурного Феникса". Глава 1 (0)
    [06.06.2014]
    AAR "Возрождение Пурпурного Феникса". Введение (0)
    Новые файлы
    [12.10.2011]
    Патч 1.3 для Виктория 2 (Victoria 2) (0)
    [07.10.2011]
    Таблица ТТХ юнитов War in the East (0)
    [04.09.2011]
    Патч 5.1 для Европа 3: Золотое Издание (Божественный ветер) (0)
    [09.01.2011]
    Патч 4.1b для Europa Universalis 3: Heir to the Throne (Европа 3: Великие династии) (0)
    [09.01.2011]
    Патч 2.04 для Hearts of Iron 3: Semper Fi (7)
    Наш опрос
    Нужно ли расширять список игр, обозреваемых на сайте?
    Всего ответов: 346
    Наш баннер

    Код нашего баннера
    Rambler
    Счетчик
    Главная » Файлы » Close Combat » Патчи для игр серии Close Combat

    Патч 5.50.09b для Close Combat: The Longest Day
    20.07.2010, 15:22
    Патч 5.50.09b для Close Combat: The Longest Day

    Список изменений на английском:

    · Code fixes


    - Attacker / Defender determination and display now correct.
    - Disbanded BGs will regain some cohesion and fatigue overnight before
    returning to play.
    - BG disbanded during a night turn will not come back until morning of the
    next day.
    - Fixed automatic post-battle disband when cohesion was very low.
    - Fixed excessive cohesion drop from losing quickly.
    - Fixed retreat on rout not working (for mods)
    - Fixed crash when airstrike bombs or rockets going off the bottom map
    edge.
    - Fixed potential memory corruption bug with mini-map painting out of
    bounds.
    - Fixed a memory corruption bug that could occur just post-battle.
    - Fixed spelling error in message about being unable to move due to
    strategic surprise.
    - Fixed data error with SdKfz 222 having the wrong 20mm cannon.
    - Fixed data error preventing SdKfz 222 turret from rotating.
    - Fixed crash when AI can not find a valid setup location for a team.
    - Fixed post-battle crash condition after flamethrower(s) were used.
    - Fixed a bug where the saved game file could become corrupted while
    playing a campaign or operation when all battle groups on one side try to
    enter / re-enter the map on the same day.
    - Fixed a bug where the saved game file could become corrupted when
    removing a team on the Battle Group screen while another team in the
    battle group was ‘disorganized’ and missing at least one soldier.
    - Enhanced grenade arming sound.

    · Maps

    - Setup zone now guaranteed to include the squares adjacent to a controlled
    Victory Location.

    · AI

    - Fixed a bug where the AI player could fail to move battle groups on the
    strategic map when not in contact with the enemy.
    - The overall force strength ratio (ratio of the overall strength of AI player’s
    side to the known or estimated strength of the player’s side) is now given
    more weight in the AI player’s decision making when considering moves
    on the strategic map.
    - The AI player will favor more aggressive moves on the strategic map
    when the AI player’s side has strategic surprise (i.e. when the player’s side
    can not move).

    · Graphics

    - Fixed graphical error on BGUNIT059_000.tga where the infantry unit
    symbol was not visible during saving.
    - Enhanced gammon bomb graphic
    - Wreck graphics added for R35, S35 and B1
    - Updated a handful of team type icon graphic references in the data files.
    Категория: Патчи для игр серии Close Combat | Добавил: Adler | Теги: патчи, Close Combat
    Просмотров: 2173 | Загрузок: 48 | Комментарии: 4 | Рейтинг: 4.0/2
    Всего комментариев: 4
    1  
    помогите нужен крякнутый патч без серийника, а старые ссылки устарели

    2  
    патч хочу 5.50.11b

    3  
    Когда будет время обновлю раздел патчей.
    А пока посмотрите в этой теме

    4  
    что-то совсем забили на обновление патчей. жаль!

    Добавлять комментарии могут только зарегистрированные пользователи.
    [ Регистрация | Вход ]
    Copyright war-game © 2009-2017 | Сайт управляется системой uCoz