Konrad_Novak | Дата: Пятница, 25.11.2011, 21:48 | Сообщение # 1 |
Сержант
Сержантский состав
Сообщений: 711
Репутация: 84
Замечания: 0%
В строю с 03.04.2011
Статус: Offline
| Камрады, а не играл ли кто в Battle Command от Historical Software Corporation? Судя по скринам - весьма детализированная мультиплеерная тактика. Фичи (курсив, как грится, мой): · 3D and 2D map based user interface. · Units are individual, section, or platoon/battery sized units. · Click on the 3D map to issue unit movement waypoints. · Multiple players over LAN and Internet, each controlling specific forces. · Real time with 30 second time steps, time compression adjustable up to x1,000. · Detailed combat results, movement, and visibility/LOS models. · Positional sound effects (movement, weapons, etc.) and TTS speech reports. · IR sights (2G FLIR, NVD, etc.), surface search and air search radar, smoke, and illumination modeling. · Laser designation and targeting. · Combat command and control with player avatar settings and unit radio range limitations. · Aviation units return to off-map "replenish" and "hold" areas between missions over map. · 3D terrain height maps with 100m grid squares. Maps are from digital terrain elevation data. · Ammunition and fuel resupply are modeled however this is rarely used given the time and scale of typical scenarios. · Robust Combat Engineering Features.
Хорошо бегает в мешках не тот, кто хорошо бегает, а тот, кто хорошо бегает в мешках
konrad_novak[гав-гав]rambler.ru
Сообщение отредактировал Konrad_Novak - Пятница, 25.11.2011, 21:49 |
|
| |
dienbienphu | Дата: Среда, 02.05.2012, 17:56 | Сообщение # 2 |
Рядовой состав
Сообщений: 17
Репутация: 0
Замечания: 0%
В строю с 07.10.2010
Статус: Offline
| Некоторое время назад пытался поиграть мультиплеер. Но, по причине постоянных, неизвестно чем обусловленных, тормозов, вылетов и прочих фокусов, попытки прекратил. Если есть желание, можем попытаться поиграть вместе.
|
|
| |